اخبار

1396/8/16 سه‌شنبه دکتر حسنی در گردهمایی مدیران اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور کشور: صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع مالی اولویت مهم دانشگاه است دکتر فیصل حسنی صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع مالی دانشگاه را یکی از مهم ترین برنامه های دانشگاه عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف مهم دانشگاه رسیدن به خود کفایی مالی بوده و رشد و توسعه دانشگاه نیز منوط به استقلال مالی است.
معاون اداری، مالی و عمرانی در جمع مدیران اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، افزود: طی دو سال گذشته با حذف هزینه های غیر ضروری و یا غیر منطقی، توانستیم مقادیر زیادی از هزینه های سالانه را کاهش دهیم و این روند ادامه خواهد یافت.
وی ضمن تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر فرایند کارها و امور مالی افزود: خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور باید به صورت یک مجموعه منسجم و برنامه محور با رعایت صرفه جویی ، اهداف عالی دانشگاه را دنبال نمایند و نظارت دقیق و به موقع باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور یک سرمایه عظیم برای ملت و نظام است تصریح کرد: بدون تلاش مدیران مالی در سراسر کشور امکان اجرای برنامه های حوزه اداری مالی و عمرانی وجود ندارد و همه باید در زمینه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه اهتمام ویژه داشته باشند.
وی در خصوص پروژه های عمرانی دانشگاه افزود : تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا پروژه های نیمه تمام دانشگاه را به سرانجام برسانیم و در این دو سال نیز ثابت شد که با صرفه جویی می شود این پروژه ها را تکمیل کرد.
حسنی تاکید کرد: با توجه به امکانات خوب دانشگاه باید با مدیریت صحیح منابع موجود از قبیل آزمایشگاهها ، اماکن ورزشی و تجهیزات در اختیار استانها، به سمت افزایش درآمد غیر شهریه ای حرکت نماییم .
وی همچنین تکریم کارکنان را از وظایف اصلی حوزه معاونت اداری ، مالی و عمرانی دانست و اظهار داشت: بنا به تاکید ریاست عالی دانشگاه، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم از محل صرفه جویی و کمکهای دولتی، خدمات مالی و رفاهی مناسبی به همکاران ارائه نماییم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر