اخبار
1396/12/22 سه‌شنبه افتخار آفرینی بانوان وشووکار دانشگاه پیام نور پیام نور بر سکوی نایب قهرمانی لیگ وشوو کشور مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم بانوان وشووکار دانشگاه پیام نور در لیگ برتر وشوو کشور خبر داد و گفت: عصر دیروز نماینده دانشگاه پیام نور موفق شد در دو مبارزه پایانی خود با نتایج 12 بر صفر و 11 بر 1 از سد رقبای خود یعنی هیات وشووی استان البرز و هیات وشووی شبستر بگذرد و با کسب 30 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی وشوو کشور بایستد.
نصیرزاده در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات نماینده دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با کسب 36 امتیاز اول و نماینده سپاهان اصفهان نیز با 24 امتیاز سوم شود.
وی افزود: فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاه نگاه ویژه به ورزش وشوو دارد کما اینکه سال گذشته وشوو جزو رشته های ورزشی یونیورسیاد بود و امیدواریم با توجه به سیاست های فدراسیون ورزش های دانشگاه بر حضور پررنگ تر بانوان در عرصه های بین المللی، بانوان وشوو کار را به این رویدادها اعزام کنیم.
دبیر شورای ورزش دانشگاه پیام نور در ادامه گفت: ملی پوشان زیادی از بانوان وشوو کار در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند و بدنه اصلی این تیم را دانشجوی پیام نور مرکز ایذه تشکیل می دهد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر