اخبار
1400/7/7 چهارشنبه معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور: دانشگاه پیام نور پذیرای 7 هزارو 980 دانشجو از خانواده شاهد و ایثارگر است
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه برای دانشجویان خانواده های شاهد وایثارگر برنامه های ویژه ای دارد که با حمایت دستگاه های ذیربط در دانشگاه اجرایی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی، محمد هادی امین ناجی روز پنجشنبه در اجلاسیه کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور تمام نیک مردی و جوانمردی است که یادکرد آن ایام وظیفه ای همگانی و همه زمانی است و برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در همین راستا صورت می‎گیرد.
وی بیان کرد: ویژگی های بیش از 2 هزار و 900 روز دفاع از ایران و اسلام و  مرز و ایمان در همگان نهادینه شده است و هر ساله باید برای گرامیداشت یاد شهیدان که که نماینده و نمایانگر رشادت و دلیرمردی آنان است ، اهتمام و عزمی جدی داشته باشیم.
امین ناجی ادامه داد: مجریان و میزبانان زیادی برای برگزاری کنگره شهدای دانشجویی دانشگاه پیام نور در بوشهر تلاش کردند که در این راستا به یکایک آنهایی که دربوشهر و عرصه ملی وظیفه خود را در دانشگاه پیام نور، بنیاد شهید و وزارت علوم نقش آفرینی کردند باید دستمریزاد گفت.
وی با عنوان اینکه رویدادهای مهم و متعدد فرهنگی، قرآنی، مذهبی، فرهنگی هنری و ایثارگری در دانشگاه پیام نور با گستره ملی و بین المللی برگزار می شود افزود :یکی از این رویدادهای بزرگ کنگره شهدای دانشگاه پیام نور است.
وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور بعد دفاع مقدس آغاز به کار کرده امام هیچگاه خود را جدا از ارزش های ایثارگری و شهادت ندانسته است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی افزود: دانشگاه پیام نور در این راستا پذیرای 7 هزار و980 دانشجو از خانواده شهدا و ایثار گر است که باید مورد حمایت ویژه باشند و با هدف تقویت بنیه علمی آنها همگان براساس ظرفیت و توان خود کوشا باشیم.
وی افزود:  برجستگان دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگر در سه سال منتهی به 1400 مورد تکریم قرار گرفتند که این مهم به برکت خون شهیدان حاصل شده است.
امین ناجی اظهار داشت: در این زمینه برای سال تحصیلی جدید نیز باید در راستای خدمت به خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر وظایف گسترده و عالمانه‎ای تعریف کنیم.
وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور امسال برنامه های تحصیلی خود برای دانشجویان خانواده های شهید و ایثارگر مضاعف بر سه سال است و در کنگره های بعدی نیز باید شاهد پژوهش های علمی جامعه ایثاری گری باشیم تا برای جاودانگی این ایثار و تلاش ها در عرصه علمی به عنوان دانشگاه ملی و دولتی نقش خود را ایفا کنیم.
وی با گرامیداشت شهدای دانشگاه پیام نور در عرصه مدافع از مرزها و حرم اهل بیت اظهار داشت: این دانشگاه تاکنون 73 شهید در عرصه دفاع از حرم اهل بیت، ولایت و مرزها تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر