اخبار
1400/8/18 سه‌شنبه طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور؛ سرپرست جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی منصوب شد
دکتر ابراهیم تقی زاده طی حکمی، دکتر حیدر جهان بخش را به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی این دانشگاه که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه پیام نور را در ترویج فرهنگ و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار موثر دانست و گفت: دانشجویی که وارد دانشگاه می شود، نیازهای متفاوتی علاوه بر آموزش و پژوهش داراست و واجب است که به ابعاد فرهنگی، دینی و معنوی دانشجویان نیز بها داده شده و برای آن برنامه ریزی های متعددی صورت گیرد.
وی رسالت معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی را بسیار مهم و خطیر عنوان کرد و گفت: دانشجویان امروز در معرض آسیب های متعدد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هستند و حوزه معاونت فرهنگی با همکاری و همیاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید و دانشجویان می تواند در جهت دهی و روشن ساختن مسیر زندگی آنها نقش آفرین باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور ضمن قدردانی از زحمات دکتر محمدهادی امین ناجی و پذیرش این مسئولیت از سوی دکتر جهانبخش اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به دلیل گستردگی در سراسر کشور دارای ظرفیت های بسیاراست و انتظار می رود از این ظرفیت ها در جهت رشد ، شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی در تمامی عرصه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی:
دغدغه اندیشه و روشنگری دانشجویان مهم ترین اولویت است

حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز ثمره فعالیت های فرهنگی را منوط به سعه صدر و تداوم در کار دانست و اظهار داشت: حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی باید دغدغه اندیشه جوانان را داشته باشد و برای روشنگری و هدایت دانشجویان اهتمام ورزد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی:
دانشجویان سرمایه های ارزنده کشور هستند

دکتر جهان بخش سرپرست جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی نیز در مراسم معارفه خود مهم ترین داشته های کشور را سرمایه اجتماعی و نیروی انسانی دانست و گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور، سرمایه ای بی بدیل است که در درون خود دانشجویان آینده ساز و مهم ترین سرمایه های ارزنده کشور را جای داده است.
وی حمایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان برای سکانداری این حوزه را ضروری دانست و گفت:  پذیرش این مسئولیت بسیار سنگین و خطیر است و امید دارم با همکاری و تلاش بتوانیم بسترهای اعتلای بیشتر دانشجویان عزیز و در نهایت ایران اسلامی را فراهم آوریم.
دکتر محمدهادی امین ناجی نیز همراهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان و استانها، بسیج دانشجویی ، کارکنان و اساتید، تسریع در پاسخگویی، تسهیل گری، بسترسازی و ساختارمند کردن فعالیت ها، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها، تجمیع فعالیت ها، توجه به موضوع آسیب اجتماعی و ارتقای فرهنگ کارآفرینی را از مهم ترین اولویت های معاونت فرهنگی عنوان کرد.
وی پاسخگویی به دانشجویان در اقصی نقاط کشور را بسیار مهم خواند و ضمن تبریک به دکتر جهان بخش اظهار امیدواری کرد: دانشگاه پیام نور که دارای شخصیت و هویت خاص اجتماعی است، در دوره جدید بییش از پیش موفق باشد.
گفتنی است، از سوابق و تجارب اجرایی دکتر جهانبخش در دانشگاه پیام نور می توان به مسئولیت های چون؛ قائم مقام معاونت طرح و توسعه و امور استانهای پیام نور، رییس دانشکده هنر و معماری دانشگاه، سرپرست دفتر برنامه ریزی و امور استانها دانشگاه، عضو شورای دانشگاه، عضو شورای پژوهشی پیام نور استان تهران، عضو شورای فرهنگی و عضو کمیته نظارت بر نشریات اشاره داشت.
وی همچنین عضو شورای بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در امور مدیریت سبز در فضاهای آموزشی، عضویت در هیأت مدیره و هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، و رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره را در کارنامه خود دارد.
وی با مرتبه علمی دانشیاری عضو علمی گروه معماری و شهرسازی پیام نور مرکز تهران شرق می باشند.

 




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر